Przedszkole Publiczne nr 4

Rozkład dnia

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA  MŁODSZYCH DZIECI

                                                  

 

 6.30-8.15        Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, ćwiczenia poranne.

 8.15-8.30        Przygotowanie do śniadania.

 8.30-9.00        Śniadanie.

 9.00-14.00      Realizowanie podstawy programowej                                                 

9.00-11.15 realizacja zadań edukacyjnych wynikających z podstawy  programowej:  spacery, zabawy dowolne w   ogrodzie przedszkolnym lub w sali, zabawy ruchowe, zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia  ogólnorozwojowe (np. rozwijające percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę), utrwalenie poznanych wierszy i piosenek. Indywidualna pomoc                                                                                          wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy ruchowe.

 11.15-11.30         Przygotowanie do obiadu (II danie).

11.30-12.00          Obiad (II danie).

12.00-13.45          Leżakowanie.

13.45-14.00         Przygotowanie do obiadu (I danie).

14.00-14.15     Obiad (I danie-zupa).

14.15-17.00     Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i  potrzeb. Słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci. Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci                                      z niepełnosprawnościami.

 

 

 

 

 

 

 

 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI STARSZYCH

    

 

6.30-8.15        Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, ćwiczenia poranne.

    8.15-8.30        Przygotowanie do śniadania.

    8.30-9.00        Śniadanie.

    9.00-14.00      Realizowanie podstawy programowej                                                  

                           9.00-11.45 realizacja zadań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej:  spacery, zabawy dowolne w ogrodzie przedszkolnym lub w sali, ćwiczenia gimnastyczne, zabawy ruchowe, zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe (np. rozwijające                                                    percepcję wzrokową i słuchową, grafomotorykę). Indywidualna pomoc wspomagająca rozwój dziecka. Rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy ruchowe.

                           11.45-12.00         Przygotowanie do obiadu (II danie).

                           12.00-12.30         Obiad (II danie).

                           12.30-12.45         Ćwiczenia relaksacyjne.

                              12.45-14.00    Zabawy dydaktyczne, ćwiczenia graficzne, utrwalenie poznanych wierszy i piosenek, słuchanie opowiadań  nauczyciela na podstawie literatury dziecięcej (ewentualnie czytanie fragmentów książek). Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.                                                                                                                          

   14.00-14.15     Przygotowanie do obiadu (I danie).

   14.15-14.30     Obiad (I danie-zupa).

   14.30-17.00     Ćwiczenia indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i potrzeb. Zajęcia dodatkowe dla dzieci o szczególnych zainteresowaniach. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci.  Zajęcia rewalidacyjne dla dzieci  z niepełnosprawnościami.